HiravEmir maşallah ne güzel bir doğum olmuş benimde ikinci hamileliğim ama bu zamana kadar doğurmuştum kanama oldum suni verildi öyle doğurdum kilosu zayıftı 2800dü bu 3500 beni korkutuyor doğurabilir miyim diye her geçen gün stres basıyor ama son zamanlarda çok baskı ve idrarımı tam yapamıyorum onun baskısından zaten kanalda ama gelmek istemiyor hanımefendi nasip artık sizin adınıza çok sevindim sağlıkla büyütün bebişinizi ❤️🥰