Asortikhanim valla nasıl geldi zaten benim bebek aşağıddaydı belliydi yani Bi kaç gündür sancı vardı ama ayakta olduğum içindir dedim herhalde sonra Ben kontrole gittim bu arada yurt dışında yaşıyorum doktor 2 cm açıklık var dedi kontrol den Bi kaç gün sonra bile Halen gelen yok sonra akşam oldu bende balık yapmıştım o gün yemek yedik ama Ben az yemeye çalışıyorum hani doğumda olurda dışkı yaparsam diye sonra uygulamadan sancı sayar açtım sıklaştı ama nasıl böyle hafif sancı dinleniyorum geliyor gidiyor 2-3 dakika arası bizde araçta yoktu trden ebemize sorduk o gidin dedi. Bi ara tuvalete gittim ama çiş miydi o yoksa su mu geldi onu Halen de çözemiyorum böyle idrar kokmuyorduda muhtemelen biraz su geldi sanıyorum neyse gidelim dedik artık çanta zaten hazırdı araba çağırdık Bi abi sağolsun o götürdü neyse Ben gittim hastaneye önce muayene etti açıklık var dedi 7-8-9 gibi ama bende tık yok yani sancım var ama ıkınmam gelmiyor neyse biraz Pilates egzersizi nefes egzersizi derken sonra ebe biraz ıkın dedi sonra suyumu patlattı kız o su patlamasından 1 dk sonra sancı arttı dedim karnım patlayacak herhalde tabi her doğum aynı değil sen buna kapılıp korkma o an varya diyorsun ıkınayım kurtulayım ebe de sürekli bekle diyor nefes al ver diyor ıkınmam geliyor ıkınıyorum sonra dur diyor neyseki çok iyi biriydi ebem yunandı biraz türkçe de biliyordu çok yardımcı oldu sonra Bi kaç ıkınmam da bebek geldi hemen göğsümü açtı temas oldu Ay dedim ne değişik bir his bu mucize gerçekten ve öyle kaldık Bi süre dikiş yaptı ağrım olmadı tabi yani Ben hissetmedim bebeği aldı muayene etti bi gece kaldık ve ertesi günü eve geldik bugün 6 Ay 22 günlük bebeğim maşallah zaman hemen geçti yaaa