Betuls Krispiim16 aynı iğneyi bende kullanıyorum yalnız şu an eczanelerde ve depolarda yokmuş o yüzden doktorum muadilini yazdı sizde doktorunuza söyleyin durumu
omerhalis Krispiim16 canim bende gebze de oturuyorum ve 20 ye yakin kullandim igneyii 2 ay tedavi gordum kanamam coktu sukur iyiyim 24 hafalik oldum ve cok zor bulunuyoo istanbul dan buldi esimm artik cok zor bulunuyo canim
Askkokuluyavrum Krispiim16 çoğu yer de yok canim 😒😒 bende zar zor buldum vallahi 1 tane aldim. Doktorum bıraktıracak diye insAllah gerek kalmaz 😞