Krispiim16 bana ikisini aynı anda verdi 30.haftada sancım çıktığı için bulamadık tekrar hastaneye gittim acile sordum ikisi aynı biri direk kana karışıyor dedi iğne ve progestan için bende sadece progestanı kullanıyorum bu hafta gittim 33.hafta sancım falan çıkmadı herşey iyiydi çok şükür sizede geçmiş olsun