4.gebeligimi yasiyorum suan 3 gebeligimde de yaptırdım riskleri var evet ve bir sorun problem olmadi cok şükür bebege igne batmasi gibi birsey soz konusumu bilemedim sonucta ultrasonla bakiyorlar bebegin olmadigi bosluktan aliyorlar sıvıyı ve tek bir kisi degil en az 3 kisi yapiyolar