3boysmom hilal0100 sata göre 4dü 10 gün yatış yapıldı sonra tüpüm alındı malesef yani yaklaşık 6.haftalıktı
hilal0100 3boysmom cok gecmis olsun rabbim bidaha yasatmasin insallah ameliytmi oldun nasil aliyorlar
3boysmom hilal0100 amin canım kimseye yaşatmasın rabbim. normal sezeryan gibi açıp soldaki tüpü alıp dikiş atıp kapattılar benim. şimdi tek tüpüm var ama hamile kaldım hamdolsun hemde ikiz💓🙏