pembelotus benim ilk gebeliğim malesef dış gebelikti. Hafif lekelenmem de oluyordu ve beta düzenli artmadı. Örnek veriyorum en son 580ken 800 oldu. Bir gün çok sancım oldu. İlk hamileliğim diye de normaldir heralde dedim. 1-2 saat içinde acile gittim içime kurt düştü. Herhalde 5 doktor falan gelip gidip bana baktılar. İç kanama başlamış bende. Doktorlar nasılsın dayandın o ağrıya dediler ama inanın hiç bilmiyorum. Acilen ameliyata aldılar ve tüpüm hasar gördüğü için tek tüpüm de alındı malesef. Tabiki sizinki de böyle olacak diye anlatmadım ama yakın takip edin özellikle kanamanız lekelenmeniz varsa. İnşallah bundan sonra düzenli artar, vurda çok kişi yazmış önce az artıp sonra düzenli artışı olan.