Kivirkivir-35 Kızlar nasıl gidiyor bugün 37+4 olduk. Benim ilk doğumum ve açıkçası sürekli araştırıyorum doğum nasıl bir his sancı nasıl bir şey çok mu acılı vs gibi gibi. Merak ediyorum çünkü ben hala daha yalancı kasılma vs de yaşamadım hiç hissetmedim bir şey yani. İster istemez çok merak ediyorum. Yalancı kasılma olmamasıda hala daha beni düşündürtüyor direk ilerleyen haftalarda kasılma mı gelicek nasıl anlacağım vs gibi. Regli sancısı diyen var daha beteri diyende. Sancıyı bilen annelerden fikir almak istedim aslında o yüzden bu başlığı açıyorum. Benimle bekleyenler ne alemde nasıl gidiyor diye sohbet edelim dedim🤰
nisaysee Kivirkivir-35 Yaa haftamız günümüz aynı ve senin gibi hiç bi belirti kasılma yalancı falan hissetmedimm normal mi ya hissetmemiz mi gerekiyo bende öyle bekliyorum ama tık yok
hayalperest2310 Kivirkivir-35 anlatılmaz yaşanır bence doğum sancısını tarif edecek birsey yok bana göre
Sekerparem999 Kivirkivir-35 37+6 haftalık hamileyim son 1 haftadır vajinamda sızlama oluyor bazen bıçak saplanıyormuş gibi bir acı hissediyorum karnım sertleşiyor bir anda ve bebek içeride hareket ettikçe vajinamdan bi anda kolu bacağı çıkacakmış gibi his oluyor 😂
Ashima Kivirkivir-35 haftamız ve günümüz aynı. Ben de bir haftadır kasık ağrısı, karın sertleşmesi, belde ve sırtta ağrı, bacaklarda uyuşma, alttan iğne batması gibi belirtiler var bunları yaşıyorsan yalancı sancıların var demektir.
Morrinah Aynıyız böyle otururken zıplatan rahmime bıçak gibi saplanan ağrılarım oluyor sırtımdan kalçalarıma zonk zonk 4 kere falan oluyor öyle değişik şeyler
Kivirkivir-35 Morrinah ya benim sol kalcamdan belime çekilme gibi bişey geliyor. Ben böyle bel fıtığı gibi düşünüyordum o olabilir mi sancı
Vaveyla Belden kasiga vuran adet sancısı düşün ama şiddetli bunu korkutmak için söylemiyorum bil ve kabullen ağrıyı karşıla diye yanma hissi gibi tarif edebilirim kasiklardakini bel kasik aynı anda sanci aralarda Allah öyle bi sistem kurmuş dinleniyosun yine derken bi bakmışsın kucağında meleğin Allah kolay gecitlerden geçirsin hepinizi 🌸
Kivirkivir-35 nisaysee bende anlamadım böyle karnını çevreleyen ağrıda diyen var ama olmadı. Bir anda mı gelcek acaba çözemedim
Kivirkivir-35 hayalperest2310 nefes kesen bir acımı mesela hani sancıyı karşılayın diyorlar doktorlar ebeler yadaa anlatan kişiler. Yani o an acı varken nasıl karşılanıyor sancı
ebruscan Merhaba günümüz aynı ☺️ benim arada karın sertleşmelerim oluyor karnım taş gibi oluyor bu da bir kasılmaymış aslında. Onun dışında çok ağrım sızım yok şimdilik. Nadiren de kasıklara bir ağrı giriyor. Ben de nasıl doğuracağım diye düşünüyorum açıkçası 😅 ilk gebelik, doğum şekli tam belli değil ve ikisi hakkında da endişelerim var 🤷♀️ Sanırım her şey bir anda ilerleyecek hayırlısıyla olup bitecek inşallah 🙏🏻 sağlıkla sıhhatle gelsinler 🌸
Kivirkivir-35 ebruscan tanıyorum sizi geçen günlerdede konuşmuştuk benimde ismim ebru adaşız demiştim günümüzde aynı :) hatta sizin benişin cinsiyetide erkek benimde erkek diye :) yani önümüzdeki hafta doktorum çatı muayenesi yapalım dedi bakalım kısmetse bakacakmış hiç daha önce olmadım nasıl bir şey. Bebeğin başı aşağıda ama sizin nasıl şuan durumlar
hayalperest2310 Kivirkivir-35 nefes keser vücut kas katı kesiliyor kımıldayamıyorsun bile acıdan canım şöyle birşey var mesela karşılama denilen şey benim pilates topunda aşırı rahatlatıyordu öyle kontrol edebiliyordum geldiğini anladığım anda plates topunda egzersiz yapmaya başlıyordum
ebruscan Kivirkivir-35 Evett tanışmıştık ☺️benim de yarın kontrolüm var ama çatı muayenesi yaparız demişti. Biraz erken mi bilmiyorum doğumu tetikler diyenler de var ama bilemiyorum 🤷♀️ Benim 29. Haftamda rahim ağzı kısalmıştı. Hatta ciğer geliştiriciler falan da oldum. O zaman doktorum yine alttan muayene etmişti yumuşama var demişti. Sanırım o muayene ile çatı muayenesi aynıdır. Çok şükür o zaman bir sıkıntı yaşamadım eli hafifti. Bebek baş gelişti en son. Hala öyle gibi hissediyorum. Normal doğuma uygun görünüyor iri bebek de değil. Allah en hayırlısını yaşatsın hepimize. Bazen çok düşünüp kaygıya kapılıyorum ama bu doğum bir şekilde olacak, bebişlerimizi getirecek. İnşallah kolaylıkla ve sağlıkla olur. Siz doğum olarak neye yakınsınız? İlk bebeğiniz miydi?
Kivirkivir-35 hayalperest2310 of ya yapamazsam diye düşünüyorum ya sürekli başaramazsam falan doğuramazsam yani. İçimi korku sarıyor bazen. Bazende yapan yapıyor sen mi yapamıcaksın diyorum karışık duygulardayım. Pilates topum yok evde alayım mı sizce hani evde sancım başlarsa karşılarım belki bilmiyorum tabide nasıl ilerleyecek süreç. Bazı kişilerin pat diye suyu geliyor sancısı vs bazen sadece nişan gelip bir hafta sonra doğum oluyormuşş yada gelmeyip suni sancıyla doğum. Suni denmeside insanı geriyor hani kendi sancım olsadaha iyi olacakmış gibi bir his veriyor. Hakkımızda hayırlısı hepimiz için
Kivirkivir-35 ebruscan İlk gebeliğim evet normal doğuma daha yatkınım aslında öylede hisediyormuyum bilmiyorum ama tabikide son anda bir şey olur ters giden benim in her ikiside olur düşüncesi var. Çatı muayenesi dedğiniz olabilir evet alltan kontrol ise bence. Korkmayın derim yine aynı şekilde bakılır ne kadar çok kasarsak daha zor olur bence kaslardan dolayı oradaki. Benim bebeğimde iri değil hatta ölçümlerde 27. Haftalarda geri çıktı. Bugün doktor 3 kilo civarında doğar yüksek ihtimal dedi. Zaten çokta iri bebek olmasın bu kilolar iyi dedi bilemiyorum tabi. O zaman ölçümler geri çıktığında çok telaşlandım bayağı doktor gezdim devlet özel vs perinatologlar vs yememe içmeme çok dikkat ettim aldı mı kilo evet aldı ama yapı olarak çok iri bir bebek değil biz ne kadar yersek yiyelim o kendi alacağı kadar alıyor zaten diye düşündğm sonradan artık takmamaya başladım. Bebek sağlıklı olduğu sürece bence çok problem yok bebeği besleyeb damarlarda vs sorun olmadığı sürece yani.
hayalperest2310 Kivirkivir-35 canım benim kendi sancım olmadı suyum geldi mecbur yatış yapılıp suni sancıyla doğum başlatıldı inşallah kendi sancın olur suni biraz zorlamış olabilir beni Rabbim yardım ediyor inan çok da kafana takma Rabbim hepimizi tek avazda kurtarsın bu sözü eskiden cevremdeki hamilelere derdi pek anlamını kavramazdım bu dua o kadar kıymetliymiş ki o anda inşallah tek nefeste ❤️
ebruscan Kivirkivir-35 Doğum konusunda haklısınız hayırlısı neyse o olsun ben de o düşüncedeyim. Strese girmemeye çabalıyorum. Evet karın çevresi geriliği bizim bebişte de var. Hatta son kontrolde iki hafta geriydi ama doktor kilosu az değil, kilo almaya da devam ediyor sorun yok dedi. Merak ediyorum bakalım yarın kaç çıkacak inşallah üçe yaklaşır 🙏🏻 ben de beslenmeme dikkat ettim ama dediğiniz gibi yavaş alıyor. Ben de o durumu aştım sağlıklı olsun gelişimi durmasın kafii diye düşünüyorum ☺️🙏🏻
Kivirkivir-35 ebruscan kesinlikle aynı düşüncedeyiz. Yaklaşmıştır 3e evet bence. Hakkımızda hayırlısı olsun buraya pozirif doğum hikayemizi yazalım çok isterim Allahın izniyle🙏💕
Kivirkivir-35 Sekerparem999 sizin bebiş doğum kanalında mı acaba ondan mı böyle hissettiriyor. Kontrolde doktor dedi mi birşeyler :)
Sekerparem999 Kivirkivir-35 doktor hiç kanalda vesaire bir şey demedi sezaryen olacağım 1 eylülde ama bebeğin artık aşağı indiğini çok net hissediyorum göğsümün altı boşaldı resmen eşimle yatakta sarılamazdık karnım dikine sivriydi aşağı indiğinden beri sarılabiliyoruz bide yere oturup bacak bacak üstüne atma olayını denedim tam 37 haftada denemiştik yapabiliyordum dün akşam yapamadım bacağımı kaldıramıyorum😂😂😂
Ashima Sekerparem999 bu doğru mu acaba ben de dün denedim bacak bacak üstüne atma olayını ve atamadım bakalım birkaç güne doğum olacak mı? 😅
Kivirkivir-35 Sekerparem999 benim hala dik karnım aşağıda hisetmiyorum geçen haftalarda bi çık yoruldum ev işinde o gün aşağıya indi gibi hisetiö sonra yukarı çıktı😂😅