karamella_ Kızlar gerçekten ilişki doğumu başlatıyor mu ilk yapmada doğum başlar mı tecrübeleriniz neler
hayalperest2310 karamella_ keşke öyle olsaydı canım 😂😂😂valla biraz bebişlerin keyfine kalmış birsey ilkte herseyi yaptım tık yoktu bunda yan gelip yatıyorm
Asortikhanim karamella_ ahahah doğmuyor canım diyim sana 😂 40 olucam nerdeyse ama ilişki yürüyüş bana mısın demiyor
karamella_ @hayalperest2310 bende ilk bebeğimde ilişki hariç hersey yaptım herşey sonunda gittim suni sancıyla doğurdum gelmedi bunun da geleceği yok napacam bilmiyorum doktorum suni verelim diyor kabul etmedim karın çevresi geriliği olduğu için 39 da başlıyalım diyor
karamella_ @ikiprensesannesi___ öyle olan çokmuş heralde ya hayallerimi yıkmaaa 😀😀tek çare o kaldı ebe de öyle dedi
ikiprensesannesi___ karamella_ şans işi tabi Rabbim tek avaz’da evladına kavuşmayı nasip etsin inşallah
Evrim-96 karamella_ rahmi yumuşatıyor deniyor korunmasız olunca ama ben 37 haftalığım denemeyi düşünüyorum açıkçası ne kaybedilir ki buraya ilişki yazan da çok gördüm
TAkilicci karamella_ hayatım sorunu tam anlamadım ama olduktan 7-8 saat sonra suyum geldi sonra da doğum gerçekleşti 🥳
Kabiyra00 karamella_ Doğumu oksitosin hormonu baslatiyormus. Göğüs ucunu uyarabilir veya sırtınıza oksitosin masaji yaptırabilirsiniz esinize. İnternette vardır nasıl yapıldığı.