beyzayagiz bizde 21+1 bir oglum var birde kizim olcak insallah tetonoz asisi daha olmadim hemsire 20 haftalikken gel yapalim demisti gitmedim daha😑😑
Deletedmom133 _eda8 başından beri sorunsuz Bir hamilelikti hala öyle şuan tekme yiyorum 😀😀😀😀 iyiyiz kızım olacak benim de 22+6 yım
_eda8 Minigimkizim ben bastan belli hep Esila isminine düskündüm Esimde Asya istedi , Esila Asya koymayi düsünüyoruz insAllah ☺️
Minigimkizim İsim bulmak çok zormuş kızlar bende iki isim koymak istiyorum ama bu olsun şu olsun diyemiyorum isim bulamıyorum