merveiii zaten ben diyorum analar hisseder sen ne anlarsın biraz kasıklarımda ağrı olduğu için ara verdik ama çok erken kanda çıkar mı bilemediğim için bide 1 eylülde zaten randevum var kadın doğuma orada varsa öğrenirim diye kaset test bile yapmadım negatif görüp üzülürüm diye 😂