Gulkiz22 S-nur1 bende kızımda sezeryan günü almadan apar tıpar kendimi ameliyathane de bulmuştum 38. Haftada inş bunda planlı gideriz diyorum
Gulkiz22 Havin49_ oyy maşallah ikiz mi hamileliğiniz 🥰 inanın bende öyle çok zor geçiyor sürekli yanma hissi bulantı da geçmiyor 😢
S-nur1 Gulkiz22 aaa neden öyle oldu neyse yine vaktinde gelmiş çok erken değil😀 Genelde de 38.haftalara veriyorlar sezeryan günü
Gulkiz22 S-nur1 kontrole gitmiştim nst de kızımın kalp atışları zayıfladığı çıktı apar topar sezeryan da buldum kendimi
Gulkiz22 Esseraa22 2. Hamilelikler daha ağır geçiyormuş cidden yada bende öyle oldu penguen gibi oldum 😂
Esseraa22 @Gulkiz22 aynen ya ben penguenide geçtim artık kendimi gördükce😂benimde 3.bebegim ilk ikisi cok rahattı bu zor geçti