Gulkiz22 Hamileliğim bu daha ödemli daha bulantılı be mide yanmalı ağrılı geçiyor hayırlısıyla haftaları tamamlayıp yavrucuğumu sağlıklı şekilde kucağıma almak bana ve tüm hamişlere nasip olsun 🌸
Annekuzusu123 Gulkiz22 son 30 gün Allah’ın izniyle inşallah bekler kolestaz şüphemiz var pazartesi kesinleşecek yarın 34 hafta oluyoruz Allah izin verirse
mucizebebegimmm Gulkiz22 2. Olacak Allah nasip ederse (ilkini doğumdan sonra kaybettim). Evet çok az kaldı 🥰 rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰🙏🏻
Gulkiz22 mucizebebegimmm sağlıklı şekilde hem dünyaya gelsin Hemde büyütmek nasip olsun yavrunuzu 🌸🌸🌸 herşey güzel olsun sizin için 🌸 sezeryan mı olacak
mucizebebegimmm Gulkiz22 aminnn, tüm hamile arkadaşlarıma ve isteyen herkese aynı temennilerde bulunuyorum 🙏🏻❤️ Evet sezaryen olacak, şimdi doktorumuza gidiyoruz 1 de randevumuz var 🥰
Havin49_ Gulkiz22 amin cnm valla bende aynı oğlumda yanma vardı ama bu hamileliğim de hiçbişey yiyemiyorum ve miğdemin için de soba yakmışlar gibi yemin ederim doktor ikiz olduğu için tahmin daha çabuk büyüyor ondan dedi
Gulkiz22 Havin49_ oyy maşallah ikiz mi hamileliğiniz 🥰 inanın bende öyle çok zor geçiyor sürekli yanma hissi bulantı da geçmiyor 😢