Burnosunn_annesi 52 gün oldu doğum yapalı yeni yeni farkettim baya dökülüyor doktora gidecem ama sizede sormak istedim varmı kullandığınız ürün yada takviye 🤗♥️
geleneksel1annem Burnosunn_annesi çok çok normal benim 4 aya kadar dökülmüştü sonra normalinden dönüyor
GmtpeeN Burnosunn_annesi benimde oyle oldu oyle böyle dökülmedi bebek anneyi tanimaya başlıyor ondan diyolar büyüklerimiz🙂 ama bilmiyorum sonra kendi geçti istersen kan değerlerini baktir bi icin rahat etsin
Herseydenbiktim Burnosunn_annesi Üni baby sarı sampuan bana çok iyi geldi hayatim sacim cok dokuluyordu simdi eskisi gibi değil duşta sac kremi de kullanmıyorum çıktıktan sonra kullanıyorum cidden temiz oluyor sertlik oluyor ama kremle hallediyorum
geleneksel1annem Burnosunn_annesi yok yok olmuyosun😂 hamilelikte dökülmeyen saçlar onlar öyle düşğn. Bazı şampuanlar var durduran ama çok pahalı bence gerek yok yani elbet duracak çünki
Burnosunn_annesi GmtpeeN teşekkür ederim canım evet ben de öyle duydum inşallah gecer🥲 analığın her dönemi ayrı macera 🤤🤤
Herseydenbiktim Burnosunn_annesi İnşAllah bir kullan bakalım temiz içerikli oldukları için saça zararda vermez biraz sertlestirme yapar ama kremle halledilir
erslan Benim hamileliğimin 3. Ayı. Hamilelikte başladı dökülmeye. Normalde doğum sonrası deniyor. Vitamin de kullanıyorum hamilelikten önce başladım hem de.Neden böyle anlamadım 🤷♀️
Burnosunn_annesi erslan yaa😪 normalde evet hamilelikte saçlar çok daha iyi uzar gürleşir ki benim de öyle oldu ama birkaç gündür başladı inşallah kısa sürede biter 🥺
tomrisinaannesi Burnosunn_annesi 7 ay oldu hala avuç avuç dökülüyor galiba vitamin kullanmak gerekiyor ben artık emzirmeden döküldüğünü düşünmeye başladım kel kalıcam diye korkuyorum hatta ön taraflarım açılmış gibi olmuş
Burnosunn_annesi tomrisinaannesi evet takviye alınması daha sağlıklı olcak bende doktora gitsem direk demir verir öyle düşünüyorum oda pek etki etmiyor emzirme olunca sende al burda yazılan varsa bak sende🥲
Burnosunn_annesi geleneksel1annem ay inşallah kel halimi düşünemiyorum😂😂😂 umarım kullanan var da yazar😌