nilsumm Kelebek671 Bende 31+0 aramızda çok yokmuş az varmış bende gece hiç uyuyamıyorum 😴 geçmiş olsun size🤎
Kelebek671 nilsumm Uyku problemi zaten farklı birşey gece hıcbirşey olmasa bile kalkıyorum hayatı sorguluyorum . Daha önceleri uykuya doymayan ben şimdi uyku nedir bilmiyorum
Kelebek671 buse2507 Bana daha çok doktor yediklerimizden kaynaklı olduğunu söyledi ekmek vs asitli içecekler gısalar domates vs biraz uzak olmamı söyledi , uyumadan 3 saat önce yemeği kesmeyi ve birşeyler yedikten hemen sonra yatmamamı önerdi
buse2507 Kelebek671 bana da öyle söyledi acı baharatlı yeme dedi ama benimki geceleri yanıyor oda yemeği en geç 7 gibi yerim gece yemek yemem
Baklavaseverim Kelebek671 Bebem yeni uyudu evi topladım ondan ayaktayım ben kızlar Allah sizin yardımcınız olsun
Kelebek671 Baklavaseverim Baklavaseverim Galiba bu ben bugün biraz kendimi iyi hissettigim için gece temizlik yaptım şimdi yatmayı planlıyorum
Baklavaseverim Kelebek671 Aman iyi hissediyorum diyip kendini yorma da fazla bol bol yatıp uyuyabilirsen uyu dikkat et kendine hamileler hassas noktam 🤣
MerveAsya Goncaa420 31+4 ikizlere hamileyim bende 🥰 benim genelde yemekten sonra sertleşiyor. Yatma uyuma cidden zor zamanında gelişerek sağlıkla gelsinler de sabır 🌸
Goncaa420 MerveAsya artık nefes almakta bile zorlanıyorum haftaya sezeryan için tüm alıcaz çok şükür 🙏 siz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Goncaa420 MerveAsya evet 5 gün olduu çok şükür iyiyiz ama bebekler çok zayıf küçük bakmaktan zorlanıyorum baya