bohembircadi Kelebek671 geçmiş olsun umarım tez zamanda gecer dis agrin 🙏🏼🌸 kızgınlık dönemindeki kedim ve mide bulantısı 15+2 🤕
Sarees Kelebek671 namaz kılmak için uyandım ama genel olarak saat başı wc ziyareti yapıyoruz malum çiş sorunsalı 🤣
Goncaa420 Kelebek671 35+0 mide yanması bebekler ikiz sertleşiyor uyuyamıyorum ağrısından böyle olan var mı ?
Kelebek671 bohembircadi ayy benim kedim evden kaçtı bir haftadır kızgınlık dönemi diye birdhaa da görmedim onu gözlerim bir yandan da onu arıyor 🤧
Kelebek671 Sarees Allah kabul etsin , zaten hamileliğimin yarısı lavaboda geçiyor benimde ya miğde bulantısı ya idrar yolu durmuyor skdjsj
Kelebek671 Goncaa420 Bende de sertleşme var ama normal kasılmalar diye duymuştum bu haftalardan itibaren ama ağrım hafif oluyor
MerveAsya Goncaa420 31+4 ikizlere hamileyim bende 🥰 benim genelde yemekten sonra sertleşiyor. Yatma uyuma cidden zor zamanında gelişerek sağlıkla gelsinler de sabır 🌸
meteniinannesi Kelebek671 Doğuma son haftalarım, bebiş uyutmuyor demek isterdim ama komşum uyutmuyor🤯
meteniinannesi Kelebek671 Sabaha kadar kendi uyamayıp ses yapıyor bende uyuyamıyorum ne yazık ki. Uyardık ama yine aynı
Kelebek671 meteniinannesi Polise şikayet et sitede oturuyorsan da yöneticine söyle bence zaten hamilelikte uyku sorunu var birde onlar ile uğraşma
meteniinannesi Kelebek671 Hamile halimle tartışmak istemiyorum yoksa bilirim yapacağımıda oğlum hayırlısıyla bir doğsun onu bekliyorum
Meralinmucizesi Kelebek671 vücudum kasiliyor nedenini anlamadım huzursuz uyanıyorum uyuyamıyorum baş ağrısı hat safada uykum var ama dalamiyorum beynim patlayacak gibi hissediyorum geçmek bilmio 33+4
Kelebek671 Meralinmucizesi Bu dönemlerde normal karşılanıyormuş bende de aynısı oluyor ama doktor kontrolünde yine bilgi alıcam
ipek63yldz_ Kelebek671 2 yaş erkek sendromuyla ugraşıyoruz ne uyumak biliyoruz ne birşey 🤷🏻♀️ kalkmış oyun oynamak istiyor 🤣🤣 Bide 29+5 haftalık hamileyim kızımın hareketliligi sertleşmesi kasılmasıyla ugraşıyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Kelebek671 ipek63yldz_ 10 hafta sonra da aynı sendromu devam ettirebilecek mi yoksa bebek baskın mı gelecek bakalım 😂
ipek63yldz_ Kelebek671 Onuda görücez normalde asla kıskanç bir tip degil anlıyor herşeyi ama bazen şımarıklıgı tutuyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Kelebek671 buse2507 Bana daha çok doktor yediklerimizden kaynaklı olduğunu söyledi ekmek vs asitli içecekler gısalar domates vs biraz uzak olmamı söyledi , uyumadan 3 saat önce yemeği kesmeyi ve birşeyler yedikten hemen sonra yatmamamı önerdi