Ecrin_47 benimde öyle oldu birkaç gün var aramızda sadece, bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Zaten sıkıntı olması durumunda bebek sana zarar verir bu defa. O yüzden bu zamanların tadını çıkarıyorum ben. Kesesi hangi taraftaysa o kısma hafif baskı yapınca içimde bir şey atıyor gibi hissediyorum sen de bir dene istersen içini rahatlatıyor