Ecrin_47 Merhaba kızlar 10+4 günlük olduk ve bu 3 gün hiç bir belirtim Yok karınım dümdüz oldu sanki hamile değilim rahat hareket ediyorum hiç bir ağrım sızım olamadan yarın doktora gidiyorum duanıza ihtiyacım var düşündüğüm şeyi olmasın 😢😢
3boysmom Ecrin_47 ya maşallah ne güzel işte, ya bulantılı halsizlikli ilerleyen hamilelik olsaydıı ayy 2 hamileliğimde öyleydi cidden cok fena, karnında zaten 10.haftada cok belli olmaz canım içini ferah tutu güzel haberlerle gel inşallah💓
mucizebebegimmm Ecrin_47 kız korkma. Çoğu gebenin isteyip eline geçmeyen kolay gebelik yaşıyorsun maşallah 🧿 sus kendine nazar edeceksin. Kötü bir şey olmaz her şey güzel olacaaaakkkk 🌺
Ecrin_47 3boysmom cnm bu bnim 4. Gebeliğim ilk defa böyle bir şey yaşıyorum birden belirti kesilir mi ilaki bir belirti olması lazımdı ama hiç yok ve uykularımı kaçıracak kadar bni endişelendirdi inşallah Allah razı olsun dualarınız için 🤲🏼
Ecrin_47 ppmerlina cnm bnim bu 4.gebeligim ve birden belirtilerim kesildi Googlede baktım kaç uzman Dr videoları da izledim birden belitilerin kesilmesi bebeğin gelişimi durduğu için diyordu göbeğim hafif çıkmışti yani normal olaraktan ama şimdi karınım boş gibi yarın doktora gidiyorum inşallah güzel sonuç alırım
3boysmom Ecrin_47 çok haklısın bende 2.yi bekliyorum ama inan hepsi bambaşka gebelik oluyor. sen içini ferah tut allahın izniyle hiçbirşey olmaz. hayırlı haberlerle gelirsin inşallah
Fulya12- İnan bende böyleydm belirtilerim kayboldu siye sürekli hastaneye giderdim rahat geçirdm sonra 22 bi girdim hastanede yatışlar vs vs kendime nazar ettim zor geçiyorum süreçi şuanda da nazar etme kendine
Ecrin_47 Fulya12- cnm bnde çok şeyler yaşadım hamileliğin bütün belirtesini yaşadım ama birden kesildi Zaten 4.5.6. aylar en güzel rahat alaraim olurdu hata doğuma kadar hiç bir sorun yasamazdim çok şükür bu benim 4. Gebeliğim ve birden belirtilerim kesilince normal olmadığını hissediyorum hani anneler hisseder ya işte bnde şuan o hissiyatayim Allah daha iyi bilir tâbi ama durum bu
gizemgul_1 Ecrin_47 her gebelik farklıdır muhtemelen erkek bebek olabilir genelde belirti vermeyebiliyorlar
Ecrin_47 mucizebebegimmm cnm inşaallah öyledir ama bn üç gün önceye kadar kafası kesilmiş tavuk gibiydim şimdi hiç bir şekilde belirti yok birden belirti kesildi normal değil gibi geldi bna inşallah güzel sonuç alırım yarın 🤲🏼😕
Ecrin_47 @“ppmerlina”#p37763788 şimdiye kadar hep miğde bulantısı yorgun halsiz uyku göğüs hasaseti bel ağrısı kasik ağrısı bacaklarda krap ve bir çok şey yaşıyordum şimdi hiç biri Yok birden kesildi insan ister istemez tedirgin oluyor
Mavideniz26 Ecrin_47 sende haklısın böyle şeyler yaşıyip aniden dursa hepsi,bende korkardım canım git baktır inşallah bebegin seninledir canım 🤲
Ecrin_47 Esra2025 cnm hep belirti vardı birden kesildi sorun burada üç gün önce kadar kafası kesilmiş tavuk gibiydim şimdi hiç hiç bir şey yok birden belirti kesildi
Fulya12- Ecrin_47 belirtiler bi gliyo bi gidiyo yarın veya diğer gün geldiğinde bu mesajımı unutma herşey yolundadır evham yapma
Ecrin_47 Fulya12- inşallah cnm bn yarın sağ Salim doktora gideyim o kalp atışını duyayım ancak öyle rahtlarim daha önce iki düşüğüm oldu belki ondan bu kadar evham yaptım bilmiyorum Zaten doktor bni riskli gebelik bölme almıştı onu daha anlamdın bide belirtilerim kesilmesi bni iyice korkutuyor
tubbis Bende de aynı şey olmuştu çok üzülüyordum sonra doktor kontrolünde herşey yolundaydı ve 11.haftada fena mide bulantıları geri gelmişti
Ecrin_47 tubbis cnm bnim hamileliklerm güzle geçiyor genelde tabi hepsi aynı olmuyor ilakki bir şey oluyor ama genel olarak hiç sorun yaşamadım bu 4. Gebeliğim daha önce iki düşüğüm oldu aslında şöyle diyim 6. Olacak 3 çocuğum hayatta iki düşük oldu ve buda sürpriz oldu planlı değildi yani uc gün önceye kadar gayret herşeyi yaşıyordum iyide kötü de ama birden kesildi şuan hiç bir şey hissetmiyorum ne düşüneceğimi ne yapacağımı da bilmiyorum yarın Sabah erkenden hastaneye gideceğim inşallah dediğiniz gibi çıkar ve bnde huzura kavuşurum 🤲🏼
Ecrin_47 gizemgul_1 cnm bn bütün hamilelik belirtileri yaşadım üç gün önceye kadar vallahi eşimden bile tiksinmistim çok gıcık kapmıştım ona normalde bnim öyle huylarım yok işte hamilelikle alakalı ama şimdi hiç bir şey yok daha önce iki düşüğüm oldu ister istemez tedirgin oluyorum