ben her zaman bir kızım olur diye düşünmüştüm hiçbir hayalimde erkek bebek niyeyse yoktu sanki bebek dediğin kız olur gibi bir bakışaçım vardı. hamileliği öğrenince de Allah var kız bekliyodum. sonra bir öğrendim ki erkek. hala kız kıyafetlerine tüm pembe şeylere bakarken bi tık içim gidiyor ama nankörlük yapmak asla istemiyorum çok şükür şimdilik hamilelik normal bebeğim sağlıklı kızmış erkekmiş o kadar da önemli değil zaten. ama neyi istersen tersi oluyor biraz doğru sanırım çünkü eşim de kız istiyordu ben de. Allah erkek verdi inşallah hayırlı sağlıklı evlat olur. artık ikinciyi olursa kız istiyorum ama bakalım hayırlısıyla olsun da