Sinosanneoluyor2025 Merhaba arkadaşlar, 35+4 haftalık gebeyim , doktorum cumaya kadar hergün içmeye devam et diyor , ama zaten geçen hafta kanamam oldu ve Coraspindwn şüphelendim, sizler kaçıncı haftada bıraktınız ?
GizemHamza34 Sinosanneoluyor2025 34 haftalıkken bıraktırdı doktorum ama ben iğne de kullanıyorum 37 haftadan beri iğneyi de kestik şuan 37+4 38+0 da sezaryen olucam
Sinosanneoluyor2025 zeyyynep evet 2 gece haftasonu hastaneye yatırdı takip etti 2 gün kesti , şimdi gene iç diyor ama içmek istemiyor um artık
Sinosanneoluyor2025 GizemHamza34 36 ya kadar devam diyo benim doktor canım, ama iğne vs kullanmıyorum
sevgidolubiranne Sinosanneoluyor2025 bende günde 1 tane kullanıyorum bazen sol topukta ayağımda karıncalanma hissediyorum acaba yetersiz mi kalıyor yoksa ödemden mi böyle hissediyorum GizemHamza34 Ebrueren1 zeyyynep [silindi] Reginaphalange1 [silindi]
zeyyynep Sinosanneoluyor2025 kan pıhtılaşması şakaya gelmez 🙏🏻 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
GizemHamza34 Sinosanneoluyor2025 anladım canım hayırlısı olsun vardır doktorunun bir bildiği sağlıkla kucağına al yavrunu 🤲🏻🌸
[silindi] Sinosanneoluyor2025 sizin tıbbi durumunuzu bilmiyorum tam olarak doğru bir yorum yapamam ama bana doktorum 34. Haftadan sonra kullanıma devam edilirse kalp damarlarından birinin kapanmasına engel olup bebekte kalp hastalığına neden olur demişti, ben kaybetmekten korktuğum için ilacı bırakmak istememiştim o zaman anlatmıştı belli bir güne kadar kullanımı serbest ama belli bir haftadan sonra kesmezsem bebeğe faydası değil zararı olur demişti. Ama sizin bu ilacı kullanma sebebiniz benden farklı olabilir bu yüzden daha uzun süre kullanmanız gerekiyo olabilir ama yine de isterseniz başka bir doktor görüşü daha alın
Sinosanneoluyor2025 [silindi] iğnede kullanıyor muydun canım , benim tedbir amaçlı vermişti tüp bebek diye ..
Sinosanneoluyor2025 Reginaphalange1 benim de aynı şekilde canım , tüp bebek diye tedbir amaçlı vermişti sadece ..
Minikeller38 Sinosanneoluyor2025 32 de kesti hapı iğne kullanıyorum ona dewam doğum edene kadar. ( kan pırtılaşmam var )