Zeynebim Merabalar kızlar 2. Hamileliğimi yaşıyorum ilk hamileleğim sezeryanla sonuçlandı oğlum 3 yaşında ve 2.kez hamileyim ve şuan sezeryandan çok korkuyorum ki korkutuyorlar 2. Sezeryan daha zor diye sizce zormu lütfen paylaşın düşüncelerinizi 😰😰😰
Anneyim Zeynebim ben 2 tane sezeryan oldum sımdı 3 ünçü kez olacam Allah nasıp ederse daha yeni hamileyim sadece içini ferah tut zor gecirende var kolay gecirende valla kişiden kişiye değişiyor gercekten seni korkutanlara kulak asla rahat ol canım
1PrensAnnesi Zeynebim korkulacak bi durum yokki her geçen gün tıp gelişiyor ve teknikler uzmanlar tarafından daha bilinçli yapılıyor İlk sezaryenimi oldum ama hiç pişman değilim inanıyorum ki diğer bebeklerimde dahada iyi olmuş olacak herşey kalbinizi ferah tutun
Alparslan Zeynebim bende ikinciye hamileyim sezaryanla ilki oldu buda sezaryan olcak ben de tırsıyorum biraz aynı acıları bida yaşayacam ikinci kez.birde arkamda eşimi bırakcam artı bu sefer kızım evladımda var onları arkada bırakıp doguma nasıl gircem bilmiyorum😢
Edirefp Zeynebim Oykuomur semabrcn KardelenAnnesi Sezeryandan niye bu kadar korkuyorsunuz onu anlamadım. Normalden daha kolay
KardelenAnnesi Bende sezeryan oldum sırf sezeryan korkusundan 2.cocugu bende düşünemiyorum tabi zaman geçince nasıl olur bilmem daha 18 gün geçti :/
Sonay KardelenAnnesi daha yenisin cnm dur böyle 3-4 yasına girince bebiş özlemi çekersin 😊 bende şuan ikinci gebeliğim 3 yasında oğlum var sezaryen olcam hergun aklıma geliyo korkuyorum ama işin ucunde bi kuzu olunca insan düşünmemeye Çalışıyor 😍
Ser Sezeryanda neden daha zor oluyormuş? Belki son ana kadar beklenemiyır, dikişler açılmasın vs. gibi nedenlerle... ama en azından tecrübeliyiz bence 🤔
Zeynebim Seilz ama brnim arası şuan 3 sene mecburen sezeryan olucak çünkü normal doğum için 6 sene geçmesi gerekiyor
gulcin Zeynebim inşallah yarın sezeryan olucam 2.kez eğer vakit bulursam yazarım inşallah kızlar benim bide 6 sene var arada ozaman daha gençtim şimdi 34 olduk😂👍
KubraatMacit Zeynebim ben Nisan da Doğum yaptım sezeryan la 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi mayısta tekrar sezeryanla doğuma giricem inşallah. Bendede korkular başladı. Sezeryandan sonra çok agrım olmadı ama bende o ilk ayağa kalkma anından panik oluyorum 😱
Seilz Zeynebim hayır canım 2 sene geçmesi gerekiyor ben şuan normal Doğum için bekliyorum Nisa’nın sonunda gittiğim doktor 2 sene dedi
Efe39 Zeynebim hayır 1 sene geçse bile doğurabilirsin kim diyo normal olmaz diye? ssvd diye araştırmalısın!
Sonay gulcin dört gözle bekliyoruz yorumlarını cnm inş sağlıkla alırsın Bebeğini kucagına ve inş iyi gecer 😊😍
Zeynebim Anneyim İnş canım ya eşimde öyle söylüyor ama işte yinede böyle şeyler duyunca insan korkmuyor değil 😊😊
MGK KubraatMacit canım merhaba. Bende 8 ay önce sezaryanla doğum yaptım kızım 44 gün yaşadı vefat etti evlat acısı öyle zorki rabbim hiçkimselere yaşatmasın be şimdi 5 haftalık gebe oldugumu öğrendim bende dikişlerimden korkuyorum rabbim yardımcımız olsun sende durumlar ne ? Doktorun ne diyo dikişler için ?
Annelik KubraatMacit seZeryanla dogum yaptın 3ay sonra tekrar hamile kaldın oluyomu öyle hemen kalmak arada 3yıl diyorlar 😊
SevilBulemAkta Bende 3. Sezaryen olucam nasipse 2.cide hiç zor geçmedi herkesin farklı geçer zaten Allah kolay doğumlar nasip etsin herkese
ysnrtn Merhabalr benimde 2.sezeryan olacak martta Allah nasip ederse ama bnim aynu yerden 3. Olacak overkist ameliyatida olmustum bnde cok korkuyorum
Anneyim Zeynebim ister istemez insan etkileniyor canım gercekten kimse karsısında kini düşünüp de konusmuyor anlamıyorlar ki işte takılmamalı ve hamileliginin tadını cıkartmalısın boşver insanları