OzgeDgnp valla tatlım bu konuda bir sürü deneme yapan ben h&m tek geçerim. Gündelik hayatında skiny jeanlere çok alışkın biriysen benim gibi acayip rahat edeceksin. Evet fiyatı biraz diğerlerinden fazla ama efsane. Normal hayatta hep maviden kot giyerdim 2 tane de oradan aldım ama hiç memnun değilim. Bebek kıyafetlerine de h&m ye bak derim☺️☺️