Kızlar ben kasılmaları hala şiddetli hissediyorum ama ağrı hissetmediğim için, özellikle “Regl ağrısı gibi kasıklarda ve belde ağrı olmadığı için” doktor taburcu etti. Eğer belli aralıklarla kasılma hissedersem ve Regl ağrım olursa acil döneceğim hastaneye. Şimdilik durum bu, cevap veren yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim 🩵🩷 İnşallah hepimiz yavrucaklarımıza zamanında kolaylıkla sağlıkla kavuşuruz🙏 bir gelişme olursa yine konuşuruz öpüyorum hepinizi 🤗