Kızlar karnım rahat 1 haftadır düzenli olarak kasılıp gevşiyordu. Ama ben normal, çocuk bir yerde toplanıyor falan diyordum. Bugün kontrol vardı Nst de sancı ağrı çıktı. Doktor doğumu geciktirici ilaç ve akciğer geliştirici iğne yaptı. Bu şekilde olup da sancısı azalan, doğumu geciken var mı aranızda? Erken olacak diye çok korkuyorum.