Ayildiz Saat tokluk 140’ın altında, 2. Saat tokluk 120’nin altında, sabah açlık ise 95’in altında olması gerekiyor. Açlık şekerimi insülinle düşürüyorum ne kadar dikkat etsemde normal şekilde düzelmedi.
AlyAysEymen birdilektut15 açlık 89 ile 105 arası çıkıyordu insülin başlattı tokluklarım 140 ı geçmiyordu benim diyetle 100 ile 125 arasına düşürdüm ona bişey demedi
AlyAysEymen birdilektut15 ilk lokmayı ağzına aldığında saate bak tam 1 saat sonra ölç bana 2. Saati ölç demediler 2. Saati ölçmüyorum