atesvesu Bu üçüncü gebeliğim ama insan unutuyor arası uzun olunca ben şuan 5+0 haftamdayim kasık ağrısı var ve adet olacakmisim gibi sancı normal mi
aysegulk07 atesvesu aaa bugün benimde 5+0 aynı gidiyoruz 🥹 kasık ağrısı hafif bende de var rahim büyüyor hazırlanıyor ondan olabilir dendi
2presesAnnesi3cubebek atesvesu bende senin gibi 3 cü hamilelik ve 4 5 haftalik hatta doğum kontrol hapi kullanırken hamile kaldım şokunu atlatamiyoruz.😂👍🏻
Arenn atesvesu benimde 3.hamileligim 5+4 haftaligim yarin gidip kesegi falan gorcez bendede inanilmaz kasik ve karin agrisi var siddetlo adet agrisi gibi anlamadim . 2 oglum var bakalim cinsiyeti ne olcak merakla zaman gecsin ogreneyim🫠
atesvesu aysegulk07 evet canım hatta o ay 3 gün önce oldum bu ayda 3 gün gecikti adet olmadım bebiş varmış ben adet olmayi beklerken ne güzel beraber gün sayarız aynı olmasına sevindim 🥹🥰
aysegulk07 atesvesu ay evet bende sevindim 3 eylülde ilk kontrole gidiyorum sen ne zaman gideceksin 🥰
atesvesu aysegulk07 ben bu hafta perşembe kese için gidecem doktor öyle demişti canım geçen hafta kan verdim yeniden beta HCG ye bakıldı yükselme var mı diye
aysegulk07 atesvesu bu hafta gidince bana da haber eder misin canım sende görünürse bende de görünür diye düşündüm
atesvesu aysegulk07 tamam canım yazarım sana ama 5 haftalıkken kese görünüyor ben iki çocuğumda da bu haftalarda görmüştüm
atesvesu aysegulk07 canım bugün gittim üstten baktı görünmedi dış gebelik olmasın vajinal bakalım dedi vajinadan göründü kesesi şuan 5+2 yim ama kesesi 4+3 göründü
aysegulk07 atesvesu ay süper benim 6 hafta olacak haftaya gideceğim doktora belki kalp atışını bile duyarım 🥹
Nfskdrnfs Merhaba bende erken gebelik testi yaptım biri hafif silik çıktı son adet tarihim 22 temmuz iki kere dış gebelik geçirdim sizce var mıdır adet olacak gibi ağrım var
Nfskdrnfs atesvesu biraz korku var aynı şeyi yaşarım diye pcosum var çünkü iki kere kürtaj olunca ister istemez bir korku oluyor
atesvesu Nfskdrnfs bende polikistik över hastasıyım canım herşey Rabbimden korkma olmaz inşallah bu sefer sağlıcakla alırsın kucağına 🤲💐