isimsiz12 1 tane oğlum var çok şükür, ikinciye hamile kaldığımı öğrendiğimden beri hep kız hissettim hemde aşırı derecede, 12 ve 15.haftalarda bacaklarını açmadı kendimi o kadar çok kıza hazırladım ki anlatamam. Bütün hurafeler, takvimler, burda ultrason fotosundan anlayanlar aklına gelebilcek herşey kız gösteriyordu. Ben başladım kız eşyaları bakmaya taa ki oğlum 17.haftada pipisini gösterene kadar. Evet ilk üzülmedim değil çünkü Rabbim erkeği nasip etti, kızı da etsin çok istemiştim. Onu da erkek nasip etti, İnşallah hayırlısını da nasip eder. Şuan 30 haftalığım, abisi kardeşini, bizde ikinci oğlumuzu sabırsızlıkla bekliyoruz. Allah’ım onların acısını yaşatmasın 🤷♀️🙏