isimsiz12 Bende 2 erkek doğurdum malesef biri melek oldu sonra diğer oğlumu kucağıma aldım..
Vefat eden bebeğim 7 aylıktı.. 1 sene sonra diğer oğlumu aldım kucağıma. Şuan 5 yaşında ve ben 4 aylık hamileyim
Doktorumuz 13. haftada kız dedi ama sonra bacağını açmadı ve bekle bişey alma dedi.. Hala da belli değil evet kız hissediyorum ve kız biliyorum ama eşim bana hep kızar biz bir acı yaşadık, sağlıklı olsun ne kızı ne erkeği der inanın geçen hafta doktora gittik ve ben cinsiyet teyiti yapmaya çalışırken eşim hep sağlığı ile ilgili sorular sordu,utandım…
Abisinin tam 4 kızı var erkek olsun diye yapmıs yapmıs… Eşim için hiç sorun değil.. Gerçekten herşeyin başı sağlık ve hayırlı evlat olması.