Sosyallanne33 benim doktorum serklajdan sonra özellikle ameliyat anında o kadar açılmam da olduğunu görünce asla hiçbir şey yapmıcaksın dedi. Hiçbir iş yapmadım dediğim gibi tuvalet, banyo için sadece mecburen biraz kalkmak zorunda kaldım doktor kontrollerine yatarak gidip geldim, doktorun kapısında hastanede tekerlekli sandalyede oturup bekledim ayakta durdukça bebek baskı yapmasın aşağı diye. Bana o yüzden bir süre kayınvalidem baktı onun yanında kaldım. Hamilelikte evett yatmakta iyi değil belki o yüzden demiştir doktorun ama ben yatarak geçirdim hepsini sürecin maalesef aşırı zordu, sıkıcıydı ama geçti çok şükür doğum yaptım. Yürüyüş yapmakts açılma ve kısalmayı tetikliyor.