Sosyallanne33 hem açılma hemde kısalma olduğu için doktorum bana her şeyi yasakladı sadece tuvalet, banyo için 5-10 dk kalktım ayakta durdum bir de yemek yemek içn o kadar. Doktor kontrollerine bile yatarak gidip geldim hep. 22+3 te serklaj oldum acil olarak açılmam 4 cm varmış rahim ağzı uzunluğunda 26-29 arası çıktı ameliyattan önce. Bende hiç ağrı, sancı, kasılma VS yaşamadım serklajdan dolayı bir iki kere çok hafif enfeksiyon çıktı idrar tahlilinde ilaçla düzeldi hemen. Ameliyattan sonra benim uzunluğuma hiç bakılmadı. Doktor zaten yapılacak tek şeyi yaptık uzasa da kısalsada artık elden bir şey gelmicek dedi sadece her kontrolde rahim kapalı mı dikişler tutuyor mu diye bakıldı. 36+5 te de dikişlerim alındı aynı gün doğum yaptım.