Saratln Ben de Devlette Dogum Yapicam insallah Allahin izniyle🙏Oncelikle Rabbim hepimize kolay dogumlar nasip etsin insallah🙏kuzu ozeldede devlettede ayni tip universitesini bitiren doktorlardir fark etmiyor sade nazimiz gecsin diye ozele kosmak istiyoruz...