Saratln ben devlette yaptım ve çok memnunum sürekli doktor ebe kontrole geldi hele ebem çok çok iyiydi sürekli yanımdaydı plates topuna oturttu sürekli sakin olmam için elinden geleni yaptı ve annemde doğumda yanımdaydı çatala çıkana kadar çatala çıkınca sadece perde çektiler annem görmesin diye o kadar, odalarda çok rahattı tabi ama hastaneden hastaneye değişiyor bu durum