Asortikhanim benim ikinci doğum zor geçti tövbe ettim asla istemem bir kız bir erkek yeter dedim en az 10 sene istemiyorum dedim küçük şuan 3 yaşında ve ben bebek istiyorum yani kararsizim ama çok özledim bebiş yaa mis gibi minicik emzirmek ilgilenmek emzikli falan emekleyen bebek özledim benimkiler gözüme büyümüş geliyor artık 😂😂