Rav-Ebu Merhaba🌸 3 çocuğunuza diğer çocuklarınız kaç yaşındayken doğum yaptınız ya da hamile kaldınız?
Rav-Ebu sekerlimeyvesuyu maşallah siz kaç yaşındasınız ilk ikisi arası 1 yaş mı 🥲 bende istiyorum bir yandan istemiyorum çok kararsızım yaa biri 5 biri 3 yaşında 2 sene daha ki beklesem acaba
sekerlimeyvesuyu Rav-Ebu 27 yaşındayım☺️ aslında ilkiyle ikincisi arasında yaş farkı bir olduğu için çok zorlanmıştım şuan öyle olacağını düşünmüyorum. Bende biraz daha beklemek çok daha iyi olur sizin için ama bir yandan da bizim üçüncü sürpriz oldu ikinci gibi:) o yüzden bu kadar seneden sonra çok ağır geldi. Uzun bir süre kabullenemedim hatta yeni kabullendim diyebilirim. Öğretmenim aynı zamanda çalışıyorum. Hayatım çok yoğun planımda yoktu. O şekilde çok zorlandım ama tabi ki size kalmış psikolojikmen hazır olmanız gerekiyor:)
Rav-Ebu cylnboran04 siz kaç yaşındasın iz benim de büyük 5 küçük 3 yaşında 3. Cocuggu istiyorum ama kararsızım ya korkuyorum
Ygzygt Rav-Ebu benim için çocuk konusu kapanmıştı ama oğullarım bir kız kardeş çok istediler ama 3. Erkek kardeş geliyor 😁
Rav-Ebu sekerlimeyvesuyu bende 26 yaşındayım ama 16 gibiyim ne ara 26 oldum anlamadım psikolojik olarak hazır değilim aslında sanırım 3. Cocuggu şuan istemiyorum 😔
Rav-Ebu Btl0101 oglunuzla kızınızın arası iyiymiş maşallah ama kızınız ile bebiş de 4 yaş falan olarak sanırım inşallah zorlanmaz siniz 🤗
Rav-Ebu muslimeryem benim de aynı sizin tarihlerle 🥹 kızım 5 oğlum 3 yaşında 3. Çocuğu düşünüyordum fakat an itibariyle vazgeçtim 🥲🥲
Asortikhanim Rav-Ebu gerçekten 3. Bir zaman sonra isteniyor mu 🫠 biz ikinci son diyoruz ama büyüdüklerinde bebek özlemimiz olur mu acaba 🥰🤭
Rav-Ebu Asortikhanim benim ikinci doğum zor geçti tövbe ettim asla istemem bir kız bir erkek yeter dedim en az 10 sene istemiyorum dedim küçük şuan 3 yaşında ve ben bebek istiyorum yani kararsizim ama çok özledim bebiş yaa mis gibi minicik emzirmek ilgilenmek emzikli falan emekleyen bebek özledim benimkiler gözüme büyümüş geliyor artık 😂😂
Mutlu_Bir_Anne3 Rav-Ebu ikinciyi oğlum kardeş çok istedi biz de çocuk seven çiftiniz, kardeş güzel Allah verirse olsun dedik. İnsan geniş ailesi olsun istiyor ama 2.gebeliğim çok stresli geçiyor o yüzden 3.bilmiyorum, büyük konuşmamak lazım ama yine de 😅
Rav-Ebu Mutlu_Bir_Anne3 yaaa 🥺 inşallah kolaylıkla hamielleiginiz gecer bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🥹🤍
s1belyrdmc Rav-Ebu ilki 7 ikincisi 6 yaşında araları 15 ay yaşım 32 3. gerçekten çok süpriz oldu hiç hayal ettiğim planladığım bir durum değildi 35 haftadayım ama hala ara ara ağlama krizleri yaşıyorum hatta tam kabullenmiş bile sayılmam duygularım çok karışık
Rav-Ebu s1belyrdmc yaaa 🥺 bende kararsızım ama böyle yazı görünce üzülüyorum inşallah rabbim kolaylaştırır 🤲🏻🌸