Asortikhanim Tamammyeterr yia kıyamam sana 🤭😅 Görüntüsü erkeğe benziyor ama inşallah kızdır beni etiketle yarın 😍
Merveee6 Tamammyeterr yarın erken olmaz mı bide hiç doktor tahminde bulundu mu bende en son 12. Haftada gittim ama cinsiyet için 16 gibi gitmeyi düşünüyorum
Tamammyeterr Merveee6 canm gittigim doktor yıllardır tanıdığımız doktor bütün akrabalarm ve bende dahil ilk gebeligimi de hep o söyledi bize 12. Haftadan sonra söylüyor zaten