fatmaanuurr22 siz kendiniz deneyip bulacaksınız bebeğinize yarayan mamayı aslında çünkü bebekten bebeğe değişiyor mamadan mamaya değil aslında. Arkadaşım bebelac kullanıyor çok memnun mesela. Biz en başından beri hipp kullanıyoruz eşimin kuzeni eczanelere ilaç vs satışı yapıyor ürünlerin içeriklerine kadar giriyorlar o da hipp tavsiye etti kuşkun olmasın diyerek o yüzden hipp’i değiştirmem ben devam ediyorum memnunum. Bebeklerin ilk3-4 ay ıkınmaları normal zaten karınları ağrıdığında veya tuvaletleri geldiğinde nasıl davranacaklarını bilmedikleri için aşırı ıkınarak tepki veriyorlar oğlum o kadar ses çıkarıp kızarıyor ki başlarda bende sorun var sandım ama normal bi süreç olduğunu söyledi doktorlar. Bebekler her gün kaka yapmak zorunda da değil her bebeğin kaka düzeni farklı oluyor ama çok sert keçi pisliği gibi kaka yapıyorsa 3 günü geçiyorsa çok huzursuz karnı çok sert oluyorsa o zaman kabız teşhisi koyuluyor. Hipp ve SMA comfort hem içeriği temiz hem anne sütüne en yakın hem prebiyotikli olan mamalar. Sma comfort dene istersen bir de