fatmaanuurr22 bence mamasını degistirmeyin çünkü mamalara alısmalarıda bir süreç maalesef. Bağırsakları yeniden bir döngüye girmeye çalışıyor yeni mamaya alışmaya çalışıyor bu sefer 1 hafta yine sancılı geçiyor. Benim de sütüm az mama yiyor daha çok 2 Ay 5 günlük kızım. Hipp organic combiotik kullaniyorduk ben de gazi var diye aptamil conformile döndüm ama hiçbir işe yaramadı tekrar hippe geçtim. Doktoru mamasina 1 çay kaşığı zeytinyağı koy dedi 1 öğününe koydum 2 gün boyunca rahatladigini görünce bıraktım şuan takipteyim. Gaz damlası da mommys bliss nigth time kullanıyorum memnunum gaz damlası kulaniyor musunuz bunu öneririm tamamen bitkisel. Doktoruna sorarak zeytinyağını koyabilirsiniz tabi sormadan bir şey yapmayın yine