dndukaya zaten ilk tecrübesizliğmizin mağduru oluyoruz bizlerde artık tecrübeliyiz ama inşallah sağlıkla kucağımıza alacağız güzel doğum hikayelerimiz olsun inşallah bende 32 haftalık oldum bi 26. Haftada kısaldı tekrar az hunilesme başladı , uzadı suan en son 40 mm ölçtü ama hunilesme var az oda doğuma kadar götürür diye düşünüyoruz 37-38. Haftalarda diyor benimki de dikişini alırız dedi suyun falan erken gelmezse dedi , suan bi sıkıntı yok 37 de alsın istiyorum dikişi çok yoruldum yatmaktan hareketsiz kalmaktan.. bi 36 olalım da gerisi kolay dikiş varya korkutuyor beni rahime zarar verir falan diye ondan kafam onda senin de az kalmış 30 a bisey kalmamış hayırlısıyla 36 ya gel korkma ama daha :)) kritik eşiği geçmişin sende