dndukaya rahim ağzını hamileyken ölçmek de zor değil büyük işleme bile gerek yok ultrasyondan bile belli olurken malesef çoğu doktor bu konuyu atlıyor , benim doktorumda Bursa’nın en bilindik popüler doktoruydu herşey normel yer bile silebilirsin normel doğum yapacağız dedi , sağolsun 23 haftalık erken doğum yaptım bir gece kanamam oldu çok mesaj attığım halde ilaç başlarız devam ederse dedi oysa kanama normel değilmiş hamilelikte 4 cm açıklıkla gittim hastaneye o gece 6 cm buldu hemen , bide bana niye gelmedin diyor iş bitmiş neyine geleyim hakkımı helal etmiyorum nasip de yoktu belki ama bu şekilde olmayabilirdi. Şimdi Medicalpark çağdaş Özdemir hocamla yolumuza devam ediyoruz hemen serklaj yaptı 13. Haftada .Doktorum kızdı nasıl serviks ölçmezler diye rutinde olmalı diye ama işte. 32 haftalığım suan vaktinde kucağıma almayı bekliyorum bebeğimi .