nilsumm he kuzum benimde 28. Haftadan beri bebişin suyu fazla ve o zaman 2 hafta ilerideydi, ben şeker yükleme testi yaptırmadım doktor hem yediklerine dikkat et hemde parmaktan açlık tokluk bak dedi, o 3 hafta ekmeği kestim karbonhidrat porsiyonlarını azalttım meyve zaten yemedim karpuz kavun özellikle yasaktı şeker olduğu için, 3 hafta sonra gittiğimde bebiş haftasını yakalamıştı ama hala suyum fazla 35. Haftamdayım, genelde su fazlalığını şeker ile bağdaştırıyorlar ama ben ölçüm yapıyorum şekerim yok açlıklarım ve tokluklarım baya iyi çıkıyor, yani tabi doktorun sana bi yol çizmesi gerek ama bence 2-3 hafta sende bi yediklerine dikkat et evet bebeğin kilo alması güzel bişey ama haftasından fazla çıktığında erken doğum gibi sorunlar olabiliyor, doktora her gittiğimde kızıyor çok kilo alma diyor ama napayım artık 35 haftalık oldum saldım hele bu hafta, cuma günü randevum var bakalım ne zılgıt yiyecem yine 😅