CansuCaTurkmen Bende 39 haftalığım canım 36 dan beri doğum kanalında benimki ama gelmiyor gelmiyor malesef. Böyle belimde tatlı tatlı ağrılarım ara ara oluyor ama geçiyor bazen 3 gün ağrım oluyor doğurucam herhalde diyorum 4.gün hiç birşey yok bütün belirtiler gitmiş oluyor 😬 ağrılar geldiğinde de nasıl anlayacağım bilmiyorum çünkü geldiğinde bir anda sık sık düzenli gibi geliyor 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun. Güzel güzel doğum hikayeleri okuruz inşAllah 🤲🏻🌼
fitmom Smye bana da sunni veriyim der mi acaba verirse kabul etsem mi diyorum yoksa bebek zamanını mı beklese 🤔 E böyle de sancı çekiyorum ben hiç anlamadım bu işi ne kadar çekicem böyle acaba 😔
fitmom Kubrabaygeldi benim de sancım var nişan veya su yok sancım gelince çok acı çekiyorum hep nefes egzersizlerini yapıyorum resmen 2 gündür uyumuyorum yaa
Smye fitmom yalancı malesef üç gündür o şekildeyim ki nst de de çıkıyor dediğin gibi uyuyorum ama agrıya çığlıkla uyanıyorum benim 2 günüm kaldı hayırlsı bakalım seninde açılman varsa bebekte gelişim olarak tamamsa suni verir