fitmom Kızlar dün akşam 19:00dan sonra karnımın alt tarafına adet olacağımızda veya olduğumuzda ağrı girer ya aynen öyle 4-5 saniyelik ağrılar girdi durdu 10dkda bir 5 dakikada bir falan bekledim geçmedi acaba mı dedim düzenli mi bi öğreneyim gelirim eve geri dedim gece 3 gibi hastaneye gittik Nstde sancı anımda bile aşırı acı hissetmeme rağmen sancı 35 filan göründü sancın yok görünüyor yani dedi doktor, hissettiğim ne peki dedim, alttan da muayene edelim bi dedi. Alttan baktı bebeğin başı doğum kanalına girmiş elime geliyo hatta çok iyi oturmuş baskı var dedi ama tuhaf bu kadar oturmaya açılman yok dedi akşamdan beri böyleyim ondan önce yoktu dedim tekrar muayene etmek istedi ama kendi doktorum yoktu istemedim 2 saat yürü gel muayene edelim bak filan dedi ama gitmedim kaçtım resmen 🙈 Eve gelip uyudum sabah 7 olmuştu zaten saat. Doktorum açılma olana kadar beklicez dedi yarın sabah muayene edecek. Benzeri durumları yaşayan var mı kızlar ?
Ssseval fitmom hiç belli olmuyo, çok hızlı doğanda var saatler sürende. Sen merdiven in çık squat ve yürüyüş baskılamasını artırıyomuş. Bana da doktorum şimdiden yürü ki başı baskı yapsın dedi
fitmom Ssseval ayy inşallah bir an önce gelir yaa 1,5 saat yürüdüm şimdi geldim kalçalarım ağrıdı artık yürümekten ama gelecek bence çünkü gerçekten sancım var benim nst nasıl göstermez yaa anlamıyorum 🙈😄
fitmom Kubrabaygeldi hayır canım ne akıntı ne nişan ne su hiçbiri yok henüz ağrılarım ara ara gelip gidiyor bakalım ne zaman gelecek bebek merakla bekliyorum
Smye fitmom ya sende Doğurcan bi biz kaldık buralarda 😂 bebek bası oturduktan sonra çok durmaz canım baskılardaki sancıların suresini kontrol et çok sıklasırsa uyutmazmıs😍
fitmom Smye ya çok sık geliyor ama düzeni yok 5 dkda bir 8 dkda bir 10 dkda bir ama düzenli değil anlamıyorum böyle yalancı sancı mı olur üstelik bu 2. Günü 😔 Böyle olan var mı başka ?
Brhm1 Smye aaaa öyle oluyormuymuş. Bana doktorum dedi suni sancı verebilirim ama o bebeği sıkıntıya zora sokmaktan başka birşeye yaramaz dedi. Boşuna sancıyı veririm dedi.
fitmom Smye bana da sunni veriyim der mi acaba verirse kabul etsem mi diyorum yoksa bebek zamanını mı beklese 🤔 E böyle de sancı çekiyorum ben hiç anlamadım bu işi ne kadar çekicem böyle acaba 😔
fitmom Kubrabaygeldi benim de sancım var nişan veya su yok sancım gelince çok acı çekiyorum hep nefes egzersizlerini yapıyorum resmen 2 gündür uyumuyorum yaa
ayaz75 38+4 Şimdi bile belimde ağrı var tuvalete gidiyorum sürekli ama sabah muayenede hiç bisey çıkmadı 2 gündür akşamları böyle ince ince sancı hissediyorum.
Smye fitmom yalancı malesef üç gündür o şekildeyim ki nst de de çıkıyor dediğin gibi uyuyorum ama agrıya çığlıkla uyanıyorum benim 2 günüm kaldı hayırlsı bakalım seninde açılman varsa bebekte gelişim olarak tamamsa suni verir