Kıslaaar Çarşamba günü randevum var biliyorum daha geçen hafta perşembe günü gittim hastaneye ama dün hemşireye sisteme girsin diye gebeliğimi belirttim daha sonra Çarşamba saat 10′da aç karnına USG ile gelin dedi. Bana da bu zamana kadar USG kağıdı vermediler (devlet hastanesi) . Çarşamba günü randevum olduğunu söyledim fotoğrafını çekmemi vs istedi ertesi gün saat 10′da gidicem tahlil vs yapacak. Birde bugün son 1 kutu enox 4000′im kaldı. Eczaneden folik asit almaya gittiğimde alayım dedim. 1 senelik raporum var bu arada eczacı da reçete lazım dedi Çarşamba günü devletteki doktor reçete yazar mı bilgisi olan var mı? Aynı gün muayeneye gidecek annişler buraya . Birde benim perinatoloji bölümü takipli olmam gerekiyormuş Çarşamba günü gittiğimde doktora söylesem alan açar mı bana 🌸