Bugün Kayseri şehir hastanesine gittim ilk kez şehir dışında yaşadığım için ailemin desteğini alabilmek adına burda doğum yapmayı düşünüyorum takipsiz hasta olarak kan idrar ve ultrason istedi Hüseyin Aksoy isimli doktora randevu aldım fakat asistanı ilgilendi tabi ilgilendi de denemez hiç bir şekilde memnun kalmadım 8 eylül akşam 5 e kağıt yazdı elime tutuşturdu hiç bir şekilde bebekle ve doğumla ilgili bilgi vermedi 35 haftalık hamileyim nst yi sorduğumda 39. Hafta dan itibaren bağlıyoruz dedi 39 dan önce doğurursam nolacak ben anlayamadım sistem mi farklı asistan mı tuhaf anlayamadım normalde takipli olduğum hastane İstanbul çam ve Sakura hastanesiydi gayet memnundum doktorum dan mecburluktan dolayı iyidir diye gittim ama memnun kalmadım napıcağımı da bilmiyorum. Hastane ve sistemle bilgisi olan paylaşabilir mi benimle