demom erken gebelik testleri zaten paketin üstünde 6 gün önce sonuç verir diye yazıyor şu pazartesi salı günü yapsak Bence silik de olsa çıkar ben şöyle 2-3 tane test alacağım Pazartesi dayanamam herhalde Belki yaparım ama salı yapsam daha iyi salıdan itibaren bir bakarım bir de şu var Acaba bizim daha 10 günümüz var ya denemeye devam mı etsek yumurtlama haftamız geçti ama belki yumurtlama haftası dışında da gebe kalabiliriz orada kafam karıştı ne yapmalı