Benim bat 10 Eylül bugün test yaptım negatif ama daha 14gün var adetime yani garipsemedim negatif çıkmasını aslında olsa da çıkmaz herhalde bu kadar erken değil mi 😂 aslında baya değerlendiriyoruz bu ayı sağ kasığımda doluluk ve hafif hafif ağrılar var nedense umudum yüksek olur mu ki acaba ya