Ben 36+2 haftalıklığım kahverengi lekem oldu hastaneye gittim 1 parmak açılmam olduğu soylenildi nst sancım 30/43 gördü bebeğin kilosu da 2700 doğum şeklim normal doğum bebek rahim duvarda denildi bi de ama beni eve gönderdiler bi daha nst çektiklerin de sancım fazla çıkmadı siz de böyle şey yaşadınız mı