Hacerbas benim de ilk gebeliğimdi ve 6. Haftada boş dendi sonra sarı kese var ama büyük dendi.9. Haftaya kadar bekledim boş gebelik değilmiş ama gelişimi durmuş. Mecburen kürtaj oldum. Genetik teste gönderdik kürtajdan sonra parçaları, trizomi 22 diye bir hastalık çıktı yani genetik bozukluk varmış ve doğsa da en fazla 1 ay yaşardı dedi dr. Rabbim bizim için en doğrusunu bilir o yüzden üzmeyin kendinizi. Belki böylesi daha hayırlıdır. 8 ay oldu hala uğraşıyoruz .inşallah sağlıkla hayırla bize de ,isteyen herkese de nasip olur..