Hacerbas Kızlar merhaba dün doktora gittim bebeğimin kalp atışalrını duymak için ama karnımda ultrasonla göremedi sonra vajinadan baktı ve bu kese boş bebek oluşmamış Cuma’ya kadar oluşmazsa kürtaj dedi hastane başıma yıkıldı ilk gebeliğim kimyasal gebelik olmustu ikincisi böle ne yapacağını bilmiyorum başına böle bişey gelen var mı çok kötüyüm yardım edin...
Deletedmom277 Hacerbas Arkadaşımın başına aynısı geldi boş kese dedi bi hafta beklediler ama düzelme olmadı kürtaj oldu.
Nnazli1996 Hacerbas cnm benimde başına geldi ama belki daha küçüktür gec dollenmedir iyi düşün iyi olsun ben 10 haftada kalp atışı duyulmadı en son gittiğimde kurtaj oldum boş gebelik 1 kere yaşayan 1 daha yaşama ihtimali yok demişti genetik olmadığı halde kurtaj sonrası cok cabuk gebe kalınıyor rabbimin bildiği vardır üzülme sakın
Tubasim Hacerbas insallah boş kese değildir canım 🙏🏻 Rabbim yardımcın olsun, boş gebelik yaşamış birisi olarak yazıyorum,iki doktora daha gittik emin olup öyle kürtaj oldum. Kese 25 mm olana kadar bekleyin.25 mm den sonra bebek oluşumu olmuyor.
Hacerbas Pinkk30 kaç haftalık olduğunu anlayamadı doktor 31 Aralık’ta kimyasal gebelik yaşadım onun üstüne gebe kaldım tekrardan
Hacerbas Yenianne19 31 Aralık’ta kimyasal gebelik yaşadım onun üstüne gebe kaldım o yüzden ne kadarlık olduğunu belli değil
Nnazli1996 Hacerbas 7 ay sonra ama benin doktorum 3 ay rahim toplansın dediği için kimisi 2 ay sonrada hamile kaliyo
Hacerbas Tubasim benim kesem suan 22 mm 25 mm olmazsa kürtaj dedi bir mucize istiyorum çünkü ikinci kere hayal kırıklığı yaşadım😢
Kameronur Hacerbas ben yaşadım canım. 10. Haftamda görünmedi boş gebelik olarak yaklaşık 3 hafta olucak kürtaj olalı zor bir durum allah kimseye yaşatmasın seni çok iyi anlıyorum. Bekle bakalım belki geç döllenmedir belki görünür üzme kendini diyeceğim ama kolay değil biliyorum 😔
Tubasim Hacerbas kuzum çok dua edeceğim sana insallah insallah boş değildir Allah isterse olur ümitsiz olmayalım geç döllenme olsun insallaaah 🙏🏻 İlki de mi boş gebelikti
Hacerbas Seda5892 doktor ne kadarlık olduğunu söylemedi şimdi farklı bir doktora gidicem ama kese 21 mm