MS2 01:30 saatine göre baktım. 5.evinizde Satürn var bu da zorlu doğum, risk, kayıp bununla ilgili. 7.eviniz boğa ve kötü bir açı yok bu da eril enerji oğlunuz var değil mi? 9.eviniz Lilith ve yengeç bu da kayıp demek 3.bebeğinizi de kaybetmiştiniz. ( hatırlatıp üzdüysem özür dilerim. Hakkınızı helal edin). Allahım bir daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻 11.ev 4.çocuk için bakılır gayet güzel, Mars ve Kuzey ay düğümü var, Başak burcunda yani bu da Eril enerji demek. Erkek bebeğiniz. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🙏🏻🥰